Klacht Vodafone: Opname bij Vodafone thuis

Monnie

21-10-2015 heb ik mij door Vodafone telefonisch laten informeren over het Vodafone Thuis abonnement. Ik heb zelf contact opgenomen met Vodafone omdat ik geholpen wilde worden met het samenstellen van het abonnement. Toen de medewerker van Vodafone mij vroeg of ik het abonnement wenste uit te breiden met de opnamefunctie heb ik geantwoord :"dat is niet nodig want ik heb een HDrecorder." De medewerker heeft daar instemmend op gereageerd "snap ik, dan is het niet nodig". Verder is er geen aandacht aan dit onderwerp besteed. 13 november werd mij abonnement aangesloten. Tijdens het aansluiten vertelt de installateur dat mijn HDrecorder niet meer kan worden gebruikt voor opname. Hij vertelt dat een digitaal signaal niet door een reguliere recorder kan worden opgenomen. Ik vind dat Vodafone nalatig is geweest door mij hier niet over te informeren. Zij wisten dat ik ervan uitging dat ik kon opnemen met mijn HDrecorder. Als ik wil kunnen opnemen MOET ik een duurder abonnement afsluiten.

gratis opnamefunctie bij mijn abonnement.

Ook een klacht indienen over Vodafone?