Klacht Vodafone: Opzeggen Vodafone problematisch

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 107287
Gebruiker
Silvia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn 2-jaars contract voor GSM eindigt half mei. Ik wil het abonnement opzeggen.
Via MyVodafone is dit niet mogelijk.
29 maart 2015 schriftelijk (formulier Vodafone en copie ID) ogezegd.
Geen bevestiging ontvangen.
17 april gebeld: Vodafone heeft niets ontvangen? Per telefoon opgezegd.
Binnen 2 werkdagen zou ik bevestiging per mail ontvangen en binnen 2 weken een schriftelijke reactie.
24 april 2015 geen mail of schriftelijke bevestiging van opzegging ontvangen
Vanmorgen gefaxt vanuit mijn werk met verzendbevestiging.
Geen reactie.....

De oplossing

Graag bevestiging van opzeggen per einddatum contract.

(Maak het opzeggen eenvoudiger mogelijk bijv. digitaal via My Vodafone)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Silvia
    Datum
    Geen reactie hier ontvangen. Zeer veel moeite moeten doen om op te zeggen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Silvia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen