Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vodafone: Opzeggen Vodafone problematisch
Details
De klacht
Mijn 2-jaars contract voor GSM eindigt half mei. Ik wil het abonnement opzeggen.Via MyVodafone is dit niet mogelijk.
29 maart 2015 schriftelijk (formulier Vodafone en copie ID) ogezegd.
Geen bevestiging ontvangen.
17 april gebeld: Vodafone heeft niets ontvangen? Per telefoon opgezegd.
Binnen 2 werkdagen zou ik bevestiging per mail ontvangen en binnen 2 weken een schriftelijke reactie.
24 april 2015 geen mail of schriftelijke bevestiging van opzegging ontvangen
Vanmorgen gefaxt vanuit mijn werk met verzendbevestiging.
Geen reactie.....
De oplossing
Graag bevestiging van opzeggen per einddatum contract.(Maak het opzeggen eenvoudiger mogelijk bijv. digitaal via My Vodafone)
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.