Klacht Vodafone: Opzegging abbonement , na verkrijgen telefoon van de zaak

Klachtnummer
# 56049
Gebruiker
N.deLouw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds +/- 1 jaar heb ik mijn abbonement verhoogd naar een " onbeperkt zakelijk " arrangemen. Hiervoor betaal ik elke maand €100,- .
Het eerste jaar heb ik een korting gekregen van €25,- dus heb ik het eerste jaar €75 per maand betaald. Dit arrangement had ik vooral nodig voor mijn werk, en kreeg hiervoor een minimale vergoeding van mijn baas ( niet bepaald goed geregeld, maar dat is in deze niet aan de orde)
Hier zat ik ook nog eens vaak overheen en betaalde vaak nog " extra " kosten. ( hoe of waar de kosten vandaan kwamen heb ik me nooit in verdiept, en heb de rekeningen dus altijd netjes betaald.)

Nu heb ik sinds april een nieuwe baan MET een telefoon vd zaak( VODAFONE) , met deze telefoon kan ik onbeperkt bellen / sms'en / etc.
Dus nu zit ik met TWEE telefoons met een onbeperkt abbonement. Na 14 klant te zijn van Vodafone contact gehad, maar de beste regeling was het abbo terug zetten naar €95 p.m. + €50 aansluitkosten!!?
Of AFKOPEN 12x€100= €1200

De oplossing

Stopzetten van mijn lopende abbonement zonder extra kosten.
Zeker gezien mijn zakelijke abbonement ook via Vodafone loopt, en Vodafone nu als het ware " dubbel" aan mij verdiend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen