Klacht Vodafone: opzegging van abonnement wordt niet geaccepteerd .

Klachtnummer
# 164051
Gebruiker
C. Aerts
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei 2015 heeft Try-media te Malden aangetekend mijn mobiel internet abonnement bij Vodafone op registratienummer 353953441 opgezegd. per 1 juli 2015 Dit abonnement was afgesloten door mijn zoon, dhr. R. Burow. Het abonnement is op mijn naam omgezet en steeds door mij betaald (tot en met 28 juli 2015). Omdat hij en , dus ik steeds aanmaningen kregen is er uitvoerig door mij en Trymedia met Vodafone gecorrespondeerd. In januari 2016 meld Vodafone dhr Burow aan bij Peventel ivm wanbetaling. Laatste bericht van Vodafone : "ide partijen hebben in deze kwestie hun eigen mening en blijven beiden bij hun standpunt. Verdere e-mails over je klacht worden ter kennisgeving aangenomen"
Hoe nu verder?

De oplossing

Opheffen van registratie dhr Burow bij Preventel
Acceptatie van opzegging abonnement per 1 juli 2015 en dus geen achterstallige kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen