Klacht Vodafone: Overgezet zonder simkaart, telefon.verkeerd advies, behandeling in winkel onbeschoft.

J. van Elderen

mijn zoon heeft Sim kaart niet ontvangen, nummer wel al overgezet, nu dus geen verbinding meer. Klantenservice adviseert telefonisch als snelste weg de winkel. Behandeling aldaar, na lang wachten - want het scannen van dozen gaat daar blijkbaar voor het helpen van klanten - ronduit onbeschoft en op geen enkele manier meedenkend. Je voelt je geen klant maar een hinderlijke onderbreking... Probleem niet opgelost. Klantenservice vervolgens telefonisch onbereikbaar. Daar staat ie dan, een dag na zijn examen en met zijn moeder in het ziekenhuis, zonder telefoon... Vodafone interesseert t niet, zoek t maar uit....

Klanten met klachten serieus nemenen actief oplossen. Omgangsvormen in winkel verbeteren.

Ook een klacht indienen over Vodafone?