Klacht Vodafone: Overgezet zonder simkaart, telefon.verkeerd advies, behandeling in winkel onbeschoft.

Klachtnummer
# 371225
Gebruiker
J. van Elderen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn zoon heeft Sim kaart niet ontvangen, nummer wel al overgezet, nu dus geen verbinding meer. Klantenservice adviseert telefonisch als snelste weg de winkel. Behandeling aldaar, na lang wachten - want het scannen van dozen gaat daar blijkbaar voor het helpen van klanten - ronduit onbeschoft en op geen enkele manier meedenkend. Je voelt je geen klant maar een hinderlijke onderbreking... Probleem niet opgelost. Klantenservice vervolgens telefonisch onbereikbaar. Daar staat ie dan, een dag na zijn examen en met zijn moeder in het ziekenhuis, zonder telefoon... Vodafone interesseert t niet, zoek t maar uit....

De oplossing

Klanten met klachten serieus nemenen actief oplossen. Omgangsvormen in winkel verbeteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen