Klacht Vodafone: overstappen met nummerbehoud: totaal fiasco

JM Hossu

Per 31 mei zou ik overstappen van mijn oude provider naar Vodafone met nummerbehoud. Per die datum ben ik niet bereikbaar.
Op 1 juni contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone en dan blijkt mijn order vastgelopen te zijn door een systeemfout. Ze maken een "case" aan en dan zal het binnen 5 werkdagen opgelost zijn. Dat is niet zo..
Ik 9 juni weer met de klantenservice, daar wordt gezegd dat mijn order geannuleerd moet worden en een nieuwe order geplaatst moet worden. Daarvoor moet ik een andere afdeling bellen, mijn order wordt geannuleerd, maar er kan door een of andere foutmelding geen nieuwe order geplaatst worden, er moet een nieuwe case worden aangemaakt. Ik bel weer de klantenservice om een nieuwe case aan te laten maken, de man die ik spreek zegt dat hij een spoedcase heeft aangemaakt en dat ik vanzelf een mail krijg als het is opgelost.
13 juni heb ik niks gehoord, ik bel de klantenservice en de vrouw die ik dan spreek zegt dat er geen case is aangemaakt, dat zal ze nu meteen even doen, het kan weer 5 werkdagen duren.
Vandaag probeerde iemand mij op mijn mobiele nummer te bereiken en die kreeg een vreemd iemand aan de lijn. Dus ze hebben mijn telefoonnummer weggegeven!!
Ik ben verbijsterd door de vele fouten die ze maken..
Ik ben nu al 2 weken niet bereikbaar, echt ongelooflijk.
Het bizarre wat er nog bijkomt is dat de mensen van de klantenservice mij na afloop van het gesprek zeggen dat ik een sms ga ontvangen om de klantenservice te beoordelen! Hebben ze dan helemaal niks van mijn probleem begrepen???

Onmiddellijk mijn nummer terug! Per direct bereikbaar zijn, als dit niet bij Vodafone kan dan ga ik op zoek naar een andere provider.

Ook een klacht indienen over Vodafone?