Klacht Vodafone: Overstappen Vodafone abonnenement naar prepaid met nummerbehoud

Dirk W..

Ik wil overstappen van Vodafone abonnement naar prepaid van andere aanbieder. Vorige week heb ik twee keer telefonisch contact gehad met de klantenservice om te checken of dit kon met nummerbehoud. Dit is 2x bevestigd en mij is verteld dat ik dit zelf via de Vodafone website via online formulier 'Overstappen met nummerbehoud' kon regelen. Dus heb ik prepaid simkaart gekocht. Vandaag geprobeerd online formulier via website in te vullen, maar lukte niet. Daarom opnieuw telefonisch met Klantenservice Vodafone contact gehad waarbij nu aan werd gegeven dat nummerbehoud niet mogelijk is en dat ze niets voor mij kunnen doen?!

Overstappen van Vodafone abonnement naar prepaid andere aanbieder met nummerbehoud.

Ook een klacht indienen over Vodafone?