Klacht Vodafone: overzetten zakelijk particulier

Klachtnummer
# 65420
Gebruiker
Ardon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Oktober 2012 heb ik mijn onderneming gestaakt.
Sinds die tijd probeer ik via overzet formulieren en telefoontjes naar Vodafone mijn abonnement en gegevens om te zetten van zakelijk naar particulier.
Nu bijna 2 jaar later sta ik nog steeds als zakelijke klant in het Vodafone systeem met een particulier abonnement.
Ik heb dus besloten over te stappen naar een andere provider
Vodafone eist nu dat ik mij ga houden aan de 3 maanden opzegtermijn die geldt voor zakelijke gebruikers.
Eerder kan ik mijn telefoonnummer niet meenemen en/of behouden .
Ik heb op advies van Vodafone klantenservice een feedback-formulier met mijn klacht ingevuld.
Binnen 10 dagen zou ik hierover bericht ontvangen.
Nu 15 dagen geleden van het versturen van mijn klacht nog steeds geen bericht.
Waarschijnlijk kan ik nu nog steeds niet overstappen naar een andere provider met behoud van mijn telefoonnummer.

Gewenste oplossing

Particuliere opzegtermijn van 1 maand !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen