Klacht Vodafone: Pakket kwijt, geen tussenoplossing mogelijk volgens Vodafone

Klachtnummer
# 410987
Gebruiker
Jannekevd87
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefoon besteld bij Vodafone. Zou binnen 2 á 3 werkdagen binnen zijn. Al 5 dagen krijg ik de melding van PostNL dat het pakket vertraagd is, maar morgen dan echt binnenkomt. Na 5 dagen thuis te zijn gebleven en regelmatig contact te hebben gehad met PostNL blijkt dat het pakketje WAARSCHIJNLIJK in België ligt en er een onderzoek gestart moet worden. Dan doen zij niet uit zichzelf, dat kan ik ook niet doen, dat moet Vodafone doen. Ik neem contact op met Vodafone, zij zeggen: wij kunnen niets doen, want volgens PostNL ligt het pakketje in het sorteercentrum. Dat zien ze in een systeem staan. Er wordt geen contact opgenomen met PostNL o.i.d. Ik werd continu van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk wordt toch een onderzoek aangevraagd, en het bericht van Vodafone naar mij toe is: dat kan maximaal 10 werkdagen duren. Mijn vraag of zij dat zelf willen afhandelen met PostNL en mij na reeds een week tevergeefs thuis te hebben gewacht op het pakketje alvast een nieuwe telefoon toe te sturen, wordt door alle telefonistes heel gemakkelijk aan de kant gezet. 'Heel vervelend hoor, maar ja, PostNL raakt het pakket kwijt, wij niet'.

De oplossing

Een nieuw toestel opsturen en het zelf in de tussentijd met PostNL oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?