Opgelost door Vodafone: Prepaid opwaardeerbon van 20,00 euro

angry Opgelost
Marijke

Mijn man is blind en woont in een zorgcentrum. Kan mij alleen via de door mij ingestelde memorietoetsen van zijn prepaid mobiel bereiken. Kan geen telefoon opnemen.
Eerste week van mei middels een opwaardeerbon zijn mobiel opgewaardeerd met 20,00 euro. Gekocht bij Albert Heijn te Leiden, Merenwijk aan de informatiebalie. Dat bleek niet bij Vodafone bekend met als resultaat: mijn man kon mij niet meer bereiken.
Klantenservice Vodafone gebeld, die verzocht mij te mailen. Gedaan. Mail retour, moest naar Vesta bellen een 0900-nummer, die gaat er over. Dat bleek niet juist. Weer naar Klantenservice gebeld. Die gaf nogmaals aan geen opwaardering te hebben ontvangen. Moest maar naar AH gaan waar ik het had gekocht. Daar ben ik persoonlijk geweest. De situatie uitgelegd. Men kon het niet meer terugzoeken. Kreeg, na feedback, een nieuwe opwaardeerbon. Chapeau !
M.vr.gr. M. Trouwee

Verzoek om bijstelling in de (ver)koopregels van Vodafone om het kassabonnetje te vervangen voor een duidelijker bonnetje. Na opwaardering gooi je zo'n bonnetje weg. Daarin ook aangeven dat het belangrijk is om het bonnetje te bewaren.
Note: Volgens Vodafone:Als het opwaardeerbonnetje niet gekocht wordt in een Vodafone filiaal, is het niet meer terug te vinden. Dat zou mijns inziens moeten veranderen.

Marijke
    Moest zelf de oplossing vinden bij het bedrijf waar ik de opwaardeerbon kocht, niet Vodafone zijnde.

Marijke
Via Supermarkt waar ik de bon had gekocht, toch een nieuwe opwaardering-bon gekregen. Gelukkig goed opgelost. Dank supermarkt !

Ook een klacht indienen over Vodafone?