Opgelost door Vodafone: Prepaid opwaardeerbon van 20,00 euro

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 167068
Gebruiker
Marijke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn man is blind en woont in een zorgcentrum. Kan mij alleen via de door mij ingestelde memorietoetsen van zijn prepaid mobiel bereiken. Kan geen telefoon opnemen.
Eerste week van mei middels een opwaardeerbon zijn mobiel opgewaardeerd met 20,00 euro. Gekocht bij Albert Heijn te Leiden, Merenwijk aan de informatiebalie. Dat bleek niet bij Vodafone bekend met als resultaat: mijn man kon mij niet meer bereiken.
Klantenservice Vodafone gebeld, die verzocht mij te mailen. Gedaan. Mail retour, moest naar Vesta bellen een 0900-nummer, die gaat er over. Dat bleek niet juist. Weer naar Klantenservice gebeld. Die gaf nogmaals aan geen opwaardering te hebben ontvangen. Moest maar naar AH gaan waar ik het had gekocht. Daar ben ik persoonlijk geweest. De situatie uitgelegd. Men kon het niet meer terugzoeken. Kreeg, na feedback, een nieuwe opwaardeerbon. Chapeau !
M.vr.gr. M. Trouwee

De oplossing

Verzoek om bijstelling in de (ver)koopregels van Vodafone om het kassabonnetje te vervangen voor een duidelijker bonnetje. Na opwaardering gooi je zo'n bonnetje weg. Daarin ook aangeven dat het belangrijk is om het bonnetje te bewaren.
Note: Volgens Vodafone:Als het opwaardeerbonnetje niet gekocht wordt in een Vodafone filiaal, is het niet meer terug te vinden. Dat zou mijns inziens moeten veranderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Marijke
    Datum
    Moest zelf de oplossing vinden bij het bedrijf waar ik de opwaardeerbon kocht, niet Vodafone zijnde.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marijke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Via Supermarkt waar ik de bon had gekocht, toch een nieuwe opwaardering-bon gekregen. Gelukkig goed opgelost. Dank supermarkt !
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen