Klacht Vodafone: Problemen met inzien van specificaties van rekeningen

A. Valkenburg

Ik kan al geruime tijd de specificatie van mijn rekening bij Vodafone niet inzien. Bij herhaalde klacht werd mij meegedeeld, dat problemen voorkomen bij Internet Explorer versie 8 of hoger. Vodafone zegt, dat probleem niet te kunnen oplossen en adviseerde een andere webbrowser te gebruiken, zoals Mozilla Firefox, Internet Explorer versie 8, Netscape of Opera. Ik heb Opera geprobeerd, maar dat gelukte ook niet. Uiteindelijk gelukte het bij Mozilla Firefox wel.
Ik vind dat van Vodafone verwacht mag worden, dat ook bij de nieuwste versie van Internet Explorer My Vodafone kan worden gebruikt, en dat ik niet genoodzaakt ben om andere browsers te installeren. Het zou overigens voor de hand hebben gelegen, dat Vodafone dit (kennelijk bekende) probleem op de eigen website had vermeld.
Ik hoop hoe dan ook, dat Vodafone het probleem oplost.

Ik wens, dat Vodafone zorg draagt, dat ook bij de nieuwste versie van Internet Explorer alle klanten gebruik kunnen maken van My Vodafone.

Ook een klacht indienen over Vodafone?