Klacht Vodafone: Problemen met inzien van specificaties van rekeningen

Klachtnummer
# 17507
Gebruiker
A. Valkenburg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kan al geruime tijd de specificatie van mijn rekening bij Vodafone niet inzien. Bij herhaalde klacht werd mij meegedeeld, dat problemen voorkomen bij Internet Explorer versie 8 of hoger. Vodafone zegt, dat probleem niet te kunnen oplossen en adviseerde een andere webbrowser te gebruiken, zoals Mozilla Firefox, Internet Explorer versie 8, Netscape of Opera. Ik heb Opera geprobeerd, maar dat gelukte ook niet. Uiteindelijk gelukte het bij Mozilla Firefox wel.
Ik vind dat van Vodafone verwacht mag worden, dat ook bij de nieuwste versie van Internet Explorer My Vodafone kan worden gebruikt, en dat ik niet genoodzaakt ben om andere browsers te installeren. Het zou overigens voor de hand hebben gelegen, dat Vodafone dit (kennelijk bekende) probleem op de eigen website had vermeld.
Ik hoop hoe dan ook, dat Vodafone het probleem oplost.

De oplossing

Ik wens, dat Vodafone zorg draagt, dat ook bij de nieuwste versie van Internet Explorer alle klanten gebruik kunnen maken van My Vodafone.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen