Klacht Vodafone: problemen toevoegen Red Together

Klant65

In maart '20 verzoek contractoverdracht ingediend, na veel heen en weer bellen is dit gerealiseerd in april. Toen getracht het telefoonnummer toe te voegen aan Red Together. Door een systeemfout bij Vodafone, die tot op heden nog steeds niet is opgelost elke maand torenhoge kosten buiten de bundel. In april, mei en ook vandaag (22 juni) zijn casussen aangemaakt, toezeggingen gedaan over creditatie belkosten en beloofd men beterschap. Ik ben al jaren een goedbetalende klacht maar kreeg nu het advies deze maand de automatische betaling te storneren. Moet niet gekker worden Vodafone. Ik mag hopen dat jullie begrijpen dat ik na alle toezeggingen echt niet geloof dat de vier nummers die ons gezin gebruikt, niet af worden gesloten als wij de rekening storneren.
Graag hoor ik hoe jullie dit (deze week?) voor ons af gaan ronden

Het probleem terstond oplossen en mij tegemoet komen voor de tijd (ruim 4 uur bezig geweest de afgelopen maanden) en energie die ik kwijt ben aan een systeemfout van Vodafone

Ook een klacht indienen over Vodafone?