Klacht Vodafone: Reclame-pennen

Dokus de tweede

Hallo ik zal mijn eigen eerst even voorstellen, ik ben Dokus Weel en ik heb in 1998 een ongeluk gehad met de auto v/d baas (een Golf T.D.I. van 3 maanden oud). En kan sindsdien niet meer lopen, wat ik veel erger vind ik kan ook niet meer praten. En praten was juist mijn beroep ik was uitvoerder, dus daarom vind ik dat verschrikkelijk. Maar nu doe ik er meer voor het verzamelen van reclame pennen. Nu is mijn vraag zijn jullie in het bezit ervan, ze mogen ook van Uw bureau zijn hoor. En zou U ze dan willen sturen naar :
Dokus Weel
Tames Visserstraat 6
1636 XX Schermerhorn
Dat tel.nr. is 072-5020830 dan zet de begeleiding het in mijn agenda, en kijkt of ik niets anders heb. Maar hou er wel rekening mee dat je niet mij aan de tel. krijgt maar "De Horn" daar vallen we onder.

M.v.g. Dokus.

Dokus Weel
Tames Visserstraat 6
1636 XX Schermerhorn

M.v.g. Dokus.

Ook een klacht indienen over Vodafone?