Klacht Vodafone: Red abonnement omzetten naar nieuw abonnement

Klachtnummer
# 167165
Gebruiker
Marcel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al jaren bel ik met Vodafone en over het algemeen naar volle tevredenheid. Mijn huidige abonnement loopt in mei 17 af. Nu zag ik dat men nieuwe abonnementen heeft, die goedkoper zijn en vooral veel meer data bevatten. Op het verzoek mijn huidige abonnement om te zetten naar een vergelijkbaar nieuw abonnement gaf Vodafone aan dat dit niet gaat gebeuren. Ze beroepen zich op de voorwaarden uit mijn huidige contract en het feit dat abonnementen zo vaak wijzigen dat ze er niet aan kunnen beginnen wijzigen voor bestaande (trouwe) klanten door te voeren. Wel kan ik migreren wat €50,00 (voelt als boete) kost en ik moet mijn telefoon in 1x af betalen. Wat me nog het meest dwars zit is het feit dat ze niet kostenloos migreren. Het feit dat je al jaren lid bent van Vodafone stelt niets voor, van provider naar provider gaan is veel lucratiever, voor nieuwe klanten is geen moeite te veel, maar bestaande......die hebben we al, betalen keurig, dus waarom moeite doen om te binden....

De oplossing

Huidig abonnement omzetten naar de nieuwe reeks abonnementen...maandkosten, blijven nagenoeg gelijk, dus dat lijkt me geen probleem. Ook zou men er voor kunnen kiezen om bij de huidige Red abonnementen de databundel te verhogen naar get volume van de nieuwe abonnementen. Dus alle klanten krijgen dezelfde hoeveelheid voor dezelfde prijs...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?