Klacht Vodafone: rekening onterecht

Klachtnummer
# 16408
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT
ik had medio 2012 brief aan vodafoon geschreven dat zodra mijn contract afloopt deze niet wensde te verlengen en vroeg een schriftelijke bevestiging
ook gehad
dus brief zwart op wit dat abonnement eindigt op 17 jan 2013
heb via internet abonnement bij youfone aangevraagd met nummer behoud zodra mn abo bij vodafone af zou lopen
allemaal goed dacht ik
tot mijn verbazing kreeg ik begin oktober sms van vodafoon dat mn nummer werd overgedragen naar youfone en dat dat 107 euro kost?
ik dacht wat is dit nu?

van youfone kreeg ik brief met simkaart werd actief 10 oktober 2012
terwijl ik een brief zwart op wit heb dat abo van vodafoon pas afloopt 17 jan 2013

dacht vodafoon zeker boos over opzegging dus wieberen
prima
maar nu hadden ze ongevraagd 107 euro van mijn rekening gehaald
klanteservice gebeld die zijn ook niet aardig was een bedrag om mijn nummer te behouden en omdat ik voortijdig wegging???????????????????????
heb ik niet om gevraagd heb notabene hun brief gelukkig bewaard opzegging per 17 jan 2013
ik ga proberen het bedrag terug te boeken
dat vodafoon fouten maakt is hun probleem en niet het mijne

ik heb netjes gevraagd zodra mijn abo afloopt en van hun bevestiging gehad

dus zal wel een fout zijn op de afdeling klantenservice en ga echt niet 107 euro betalen

De oplossing

rekening seponeren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen