Klacht Vodafone: Rekening te laat sturen naar 10 maanden nog

Klachtnummer
# 421624
Gebruiker
Pris
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat ik een rekening krijg van 10 maanden geen toestelbetaling van 20€ ,dat het in hun systeem verkeerd is gegaan en nu pas achter komen maar heb tussendoor al gebeld dat er iets niet klopte maar toen zeiden ze nee hoor ik zie hier niks staan ,dan moet het een korting ofzo zijn ik zeg ja dat k geen verrassingen achteraf krijg .
Mvg

De oplossing

Ik wil of korting het is ook hun fout maar ze leggen het nu bij mij neer lekker makkelijk ,ik ga liever naar kpn voor service dan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen