Klacht Vodafone: Reparatie telefoon

Klachtnummer
# 199889
Gebruiker
RS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb ik mijn toestel aangemeld voor 'Headset werkt niet' de toestel op 01-12-2016 om 17:19 opgehaald binnen de garantie termijn waarvan de bon digitaal is verstuurd bij aanmelding en zonder val-, stoot- of drukschade.
Bij het afhalen heb ik de telefoon werkend en zonder schade gepresenteerd ik vroeg hierop nog of het toestel uit moest maar dat hoefde niet volgens de bezorger niet ik heb deze terug in de originele doos gedaan en afgegeven ik hier ook een bewijs van. Op 2-12-2016 krijg ik dan ook een mail met de melding :”Je defecte toestel Sony Xperia Z5 is goed bij ons aangekomen.” Er is van 2 tot 6-12-2016 nog mail contact geweest omtrent de verschil in de gegevens er nooit wat gezegd over dat de toestel niet onder de garantie valt vanwege welke reden dan ook.
Op 6 -12-2016 in de middag krijg ik een mail met de alle redenen die er zijn dat mijn toestel niet onder garantie valt nadat ik de aankoopbewijs en garantietermijn had overlegd was de reden val-, stoot- of drukschade.

De oplossing

Ik wil mijn toestel terug zoals ik het heb gegeven en alleen met een goed werkende headset aansluiting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen