Klacht Vodafone: Samsung Note 4

SvdBvG

20 oktober heb ik mijn abonnement verlengt bij Vodafone en een Note 4 besteld. Die stond (en staat nog steeds) op direct leverbaar. Ik had hem elders meteen op kunnen halen in die week, maar ik ging voor gemak en ging er van uit dat ik hem die week zou ontvangen aangezien direct leverbaar tegenwoordig toch echt maximaal 2 dagen is.
Nu blijkt dat direct leverbaar voor Vodafone 5 tot 10 werkdagen is... Dit is niet duidelijk gecommuniceerd, maar tot daar aan toe. Na die 10 werkdagen heb ik echter nog steeds niets gehoord over de levertijd.
Ik heb herhaaldelijk contact gehad met de klantenservice en steeds geven ze weer een andere termijn aan. Steeds verder in de toekomst.
Intussen is mijn veel duurdere contract wel direct ingegaan, dat kan dus schijnbaar wel.
Dit is gewoon misleiding. Ik had de telefoon via andere kanalen allang kunnen hebben. En anderen die hem nu nog steeds willen bestellen zien hem nog steeds op direct leverbaar staan
Annuleren duurt trouwens ook weer 5/10 werkdg

Allereerst informatie! Wanneer komt hij? En een compensatie, korting en/of een extra kado zou aantonen dat je als verlengende klant wel gewaardeerd wordt. Want dat blijkt nu uit helemaal niets.

Ook een klacht indienen over Vodafone?