Klacht Vodafone: Samsung Note 4

Klachtnummer
# 82996
Gebruiker
SvdBvG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

20 oktober heb ik mijn abonnement verlengt bij Vodafone en een Note 4 besteld. Die stond (en staat nog steeds) op direct leverbaar. Ik had hem elders meteen op kunnen halen in die week, maar ik ging voor gemak en ging er van uit dat ik hem die week zou ontvangen aangezien direct leverbaar tegenwoordig toch echt maximaal 2 dagen is.
Nu blijkt dat direct leverbaar voor Vodafone 5 tot 10 werkdagen is... Dit is niet duidelijk gecommuniceerd, maar tot daar aan toe. Na die 10 werkdagen heb ik echter nog steeds niets gehoord over de levertijd.
Ik heb herhaaldelijk contact gehad met de klantenservice en steeds geven ze weer een andere termijn aan. Steeds verder in de toekomst.
Intussen is mijn veel duurdere contract wel direct ingegaan, dat kan dus schijnbaar wel.
Dit is gewoon misleiding. Ik had de telefoon via andere kanalen allang kunnen hebben. En anderen die hem nu nog steeds willen bestellen zien hem nog steeds op direct leverbaar staan
Annuleren duurt trouwens ook weer 5/10 werkdg

De oplossing

Allereerst informatie! Wanneer komt hij? En een compensatie, korting en/of een extra kado zou aantonen dat je als verlengende klant wel gewaardeerd wordt. Want dat blijkt nu uit helemaal niets.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen