Klacht Vodafone: Schade word niet geclaimd door dat er 2 schades zijn geclaimd in 12 maanden

W.bouvrie

Ik heb bij het afsluiten van mijn abbo een telefoon verzekering afgesloten via chubb nu is het zo dat mijn scherm kapot is gevallen door de kleine ik had dot jaar al 2x een schade opgegeven met schade wat op het werk was veroorzaakt nu is het zo tot ik bij de 3e claim krijg te horen totbik maar max 2 claims per 12 maanden mag indienen en dus is deze claim afgekeurd ik ben hier nooit van op de hoogte gesteld en heb ook duidelijk gevraagt bij het afsluiten van mijn abbo of ik gewoon ten aller tijde schade kon opgeven hier betaal ik immers premie voor en een eige risico ik heb nooit die voorwaarden gekregen of ingezien pas toen ik de 3e schade claimde hoorde ik hier voor het eerst over ik heb zoiets als ik mij verzeker voor een telefoon schade omdat ik weet de telefoons van tege woordig zijn zo kapot ga ik er ook van uit tot deze schade ook word vergoed waar de verkoper in de winkel mij ook van verzekerde ik snap best tot je geen 10 schades kan claimen maar als je dan zo.n voorwaarde verzint dan ben daar wel transpirant over na je klanten en niet tot je een schade hebt en je staat te kijken met je telefoon verzekering en dan ook nog dood leuk word gezegt als de claim niet word goed gekeurd moet u het maar zelf laten maken zo.n schem kost meer als de helft van de telefoon is gewoon de grootste onzin hoop dat er iets mee gedaan kan worden

Tot de schade alsnog word geclaimd en tot de voorwaarde beter na de klant word overgebracht !!!

Ook een klacht indienen over Vodafone?