Klacht Vodafone: Schandalige service bij aanvraag nummerbehoud.

Klachtnummer
# 161395
Gebruiker
DTB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meer dan een maand geprobeerd mijn nummer mee te nemen naar nieuw contract bij andere leverancier. Oude contract liep via werkgever. Ik werkelijk (!) van het kastje naar de muur gestuurd. Van meerdere afdelinge in Nederland, tot meerdere landen rond de wereld(!!). Overigens vertelt men je in Nederland dat zij niets voor je kunnen doen. Jouw belang interesseert hen ook werkelijk niet. In het buitenland is men volstrekt incapabel. Ik heb nu een maand gemailed, kan niet escaleren, krijg geen antwoorden op mijn vragen, heb alle informatie en gegevens die je je maar kunt bedenken al wel moeten opsturen! Je staat totaal machteloos. Ik heb al maand geen gebruik van de oude simkaart en het oude telefoonnummer. Nu wordt ook gezegd dat er een opzegtermijn is van 3 maanden, terwijl het oude contract over een maand al zou verlopen. Dat kan dus niet eens. Schandalig en frustrerend. Het klantbelang is bij Vodafone een onbestaand begrip. Ondertussen kan ik het oude nummer niet gebruiken.

De oplossing

Nummerbehoud. Er is geen enkele reden om dit niet per direct over te zetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen