Klacht Vodafone: Service Mark van afdeling Loyalty

Klachtnummer
# 103887
Gebruiker
P
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 31/3 rond 18.20 heb ik gesproken met Mark van afdeling Loyalty van Vodafone betreft levering van mn HTC M9, Mark ging met mij n discussie aan over de releasedatum van HTC. Zeer onprofessioneel. t komt er op neer dat ik maar alles uit mn duim zuig ondanks dat ik n bevestiging van verlenging en levering heb ontvangen.Ook was het voor hem ongeloofwaardig dat ik zaterdag 28/3 naar de Vodafone winkel ging om het toestel te bekijken en wellicht al meteen wilde verlengen.Ik besloot echter om(wat ik gewend ben)telefonisch mijn abonnement te verlengen waar ik nu ontzettend spijt van heb.Vreemd vind ik dat n Vodafone medewerker zoals Mark niet eens weet wat er speelt bij Vodafone met betrekking tot de exclusieve release van HTC M9 vanaf 28 maart. Ondanks dat Mark nog ging overleggen met zn teamleider, nee mevrouw u vergist zicht waarschijnlijk met n HTCM8.Dankzij Mark heb ik die avond 4 keer met Vodafone moeten bellen,als hij meer van zn werk afwist dan was het opgelost met 1 gesprek!

De oplossing

Ik verwacht een compensatie aangezien ik dinsdag 31 maart 4 keer heb moeten bellen en nog is mijn vraag waarvoor ik belde niet beantwoord dat terzijde.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen