Klacht Vodafone: Sim Only van vodafone pakt 3x duurder uit door minuten buiten bundel. Geen mogelijkheid om meer minuten te kopen

Klachtnummer
# 190969
Gebruiker
Franky
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik baal enorm van de misleiding van Vodafone. Zoals gewoonlijk wanneer je een abo afsluit kan alles, maar als dat slecht uitpakt is er niemand thuis. Nergens wordt er vermeld wat de minuten buiten de bundel kosten maar het blijkt dus erg duur uit te vallen. Misschien dat het ergens in een verstopt hoekje van internet wat te vinden is over de prijzen buiten de bundel, maar dit is echt misleiding en diefstal!

Wanneer ik vervolgens naar de Vodafone winkel ga om dit op te lossen, wordt ik ronduit onbeschoft te woord gestaan dat ik dan wel het verkeerde abonnement had gekozen. Vodafone vindt ons als consument schijnbaar iedereen dom die door hun (onduidelijk geïnformeerde) keuze nu veel duurder uit zijn dan noodzakelijk.

De oplossing

Mijn abo omzetten naar een abo met ongelimiteerde belminuten, zonder eens moeilijk te doen voor de verandering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen