Klacht Vodafone: Slecht routers vodafone thuis

Klachtnummer
# 194096
Gebruiker
mehmett
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds aantal maanden heb ik Vodafone thuis besteld, met dikke bedrag 90 euro aansluit kosten wat niet bij deze tijd hoort.

Ik heb zo slecht wifi modem al reset, laatste firmware op, andere kanalen geprobeerd, modem wat hoger in de meterkast geplaatst, en ja dat is wat ik allemaal kan doen.

Ik vind het belachelijk dat ik bijna 90 euro aansluit kosten moet betalen en nog een 90 euro moet betalen voor een eigen router nemen omdat ze zo verschrikkelijke slechte router leveren.

Pas op met Vodafone thuis, wees opgepast
PRODUCT DETAILS Vodafone Thuis
GEWENSTE OPLOSSING compensatie voor al die tijd slechte internet en een oplossing voor wifi. het is een huis van 60m2 1 woonlaag 2 gips muren. straal van 13 m

De oplossing

compensatie voor al die tijd slechte internet en een oplossing voor wifi. het is een huis van 60m2 1 woonlaag 2 gips muren. straal van 13 m

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen