Klacht Vodafone: Slechte 4G en telefoonverbinding Vodafone

Klachtnummer
# 135965
Gebruiker
Eddy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds een paar maanden heb ik erg slechte telefoon en 4G verbinding thuis. Ik heb deze klacht kenbaar gemaakt bij vodafone. De oplossing van dit alles zou zijn dat ik een niet goed werkende telefoon heb. Verzoek om een andere te proberen, maar uiteraard zonder succes. Vervolgens de tip om de telefoon zeker 10 minuten uit te schakelen en opnieuw op te starten. Ook zonder succes. Toen een simkaartwissel. Ook dit heeft niet geholpen.
De gevolgen van dit probleem is dat ik slecht of helemaal niet te bereiken ben en dat ik op mijn huisadres geen gebruik kan maken van een 4G verbinding. Ik heb juist deze blox gekocht om met de telefoon gebruik te kunnen maken van snel internet. Ook heb ik af en toe geen telefoon ontvangst wat bijzonder vervelend is. Ik betaal er wel voor.

De oplossing

Gedegen onderzoek naar mijn probleem. Compensatie van de 4G blox die ik nu afneem en waarvan ik op mijn huisadres geen gebruik kan van maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen