Klacht Vodafone: slechte service en geen klantvriendelijkheid

F. Bulut

Ik probeer al een week in contact te komen met klantenservice van Vodafone voor een achterstand waarvan ik nooit iets te horen heb gekregen. Ik ontvang geen e-mails en geen brieven Vodafone zegt we sturen sms'jes maar ik heb ook aan ander nummer die ik gebruik. Minimaal wachtrij is 45 min om iemand te kunnen spreken door middel van doorverbinden ophangen van het gesprek door de medewerker van Vodafone steeds opnieuw moeten bellen . Paar dagen mee bezig geweest uiteindelijk 1 iemand kunnen spreken afspraken mee gemaakt alleen jammer genoeg viel mijn tel uit dit keer. Wederom 45 min wachtrij gestaan om medewerker te kunnen spreken dit keer werd vermeld dat er zoiets niet is gezegd ik vraag om terug te luisteren, hun geven aan dat er geen gesprekken worden opgenomen en ik als leugenaar eruit kom van dit gesprek.
Ik heb hierover een klacht ingediend bij Vodafone maar heb nog niks gehoord de klantenservice is echt slecht en je wordt behandeld als een stinkdier. Ik betaal per maand 120 euro

Nakomen van afspraken. De klant is degene die klantenservice belt en niet die daar werkt dat zijn geen klanten terwijl ze zich zo voor doen. Zou graag dmv van post of email voortaan me rekeningen willen ontvangen. En ik wil dat me gesprek terug geluisterd wordt en die afspraak alsnog wordt gemaakt. ( namelijk uitstel gekregen van 1 maand om het bedrag te kunnen overmaken alle overige incasso 's zijn wel betaald)

Ook een klacht indienen over Vodafone?