Klacht Vodafone: Slechte service en niet na komen van het glasvezel contract

Klachtnummer
# 53955
Gebruiker
klant p
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Radar,
Wij hebben vorig jaar een contract afgesloten aan de deur met Vodafone ivm glasvezel.
Hier zou een overstapservice gratis monteren en onbeperkt bellen bij zitten. Nou Niet dus. Het glasvezel zou er in september 2013 liggen dit werd januari 2014. Begin februari 2014 kreeg ik bericht dat ik zelf alles moest opzeggen omdat hun gegevens missen en ik niet zou reageren op brieven van hun. Nou ik heb geen brief gezien mailtjes gestuurd en nu wordt het een welles nietes spelletje. Maar nu berekenen ze vanaf 08-01-2014 tot heden wel de kosten door terwijl ik al hun werk doe om alles op te zeggen en hun weten ook dat je dan nog een maand opzeg termijn hebt dus nu zit ik met dubbele kosten en Vodafone zeg dat hun in hun recht staan en dat we gewoon moeten betalen en dat doen we dus niet omdat we het hier niet mee eens zijn. We willen eigenlijk van het contract af maar hun zeggen dat dit niet kan omdat er voor een jaar is getekend. Wat kunnen we nu het beste doen? HELP

De oplossing

Compensatie zo dat we geen dubbele kosten hebben en eigenlijk willen we van dit contract af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen