Klacht Vodafone: Slechte service en onprofessioneel gedrag

AASalim

Op 20 maart 2019 heb ik telefonisch een Samsung A9 besteld in combinatie met een red abonnement en nummerbehoud van een Lebara prepaid. De verkoopmedewerker heeft al mijn gegevens geverifieerd behalve mijn ID gegevens. Gezien het feit dat de medewerker wist dat de ID gegevens gecontroleerd zouden worden had hij dit moeten verifiëren.

Op 22 maart 2019 kwam de bezorger van Dynalogic het toestel en het contract brengen (de bezorger zou tussen 12:00 - 15:00 uur komen, uiteindelijk kwam hij pas na 16:00 uur). Omdat mijn ID gegevens op het contract niet overeen kwamen met mijn huidige ID heeft de bezorger het toestel weer meegenomen. Ik ben al bijna 16 jaar klant bij Vodafone en mijn oude ID gegevens stonden nog in het systeem. Zoals eerder vermeld zijn deze gegevens niet geverifieerd bij het afsluiten van het abonnement. Ik heb dus voor niks een halve dag thuis gewacht. Nu ben ik bijna 2 weken verder en is het toestel nog steeds niet als retour geregistreerd bij Vodafone. Ik heb elke dag gebeld naar Status Order en elke dag krijg ik weer een ander verhaal te horen.
Er liep een actie van Vodafone dat je bij aanschaf van een Samsung Galaxy A9 tussen 4 februari en 31 maart 2019 een AKG Y500 wireless headphone t.w.v. € 149 cadeau krijgt. Deze loop ik nu dus ook mis. De keuze voor de Galaxy A9 was daarom gemaakt.

Gezien het feit dat ik al bijna 16 jaar klant bij Vodafone ben hoop ik dat mijn klacht heel erg serieus wordt genomen en dat ik compensatie regeling krijg. Er is mij al toegezegd dat ik het contract opnieuw kan afsluiten tegen dezelfde voorwaarden als bij de geplaatste order, ik vind dat er nog iets extra bij kan ter compensatie gezien de gang van zaken.
Zoals eerder vermeld was de keuze voor de Galaxy A9 gemaakt omdat je er een gratis wireless headphone twv € 149,-- bij kreeg. Ik vind dat als ik nu kies voor een ander toestel ik toch iets van extra toestelkorting of abonnementskorting moet krijgen bovenop de voorwaarden waartegen ik de order had geplaatst.

Ook een klacht indienen over Vodafone?