Klacht Vodafone: Slechte service van Vodafone! 2 maanden verder en nog steeds geen nieuwe toestel

Klachtnummer
# 134113
Gebruiker
M Smith
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Abonnement verlengd bij Vodafone met nieuwe toestel. Inmiddels 2 maanden verder: 6x gebeld met de helpdesk: 4x opgehangen door te lang in wachtrij: 4x beloofd om terug gebeld te worden en geen 1 keer terug gebeld!
Elke keer aangegeven dat ik erg boos ben – maar heeft totaal geen effect. Totaal geen escalatie mogelijkheden of extra moeite willen doen. Geen 1 medewerker wil verantwoordelijkheid nemen of garant staan voor een oplossing.
Echt ongelooflijk! Ik ben niet snel boos te krijgen. Maar dit is echt niet te geloven! Eerste keer dat ik zo boos ben dat ik genoodzaakt ben om online aandacht te vragen voor een oplossing.
Dat ik een zeer ontevreden, teleurgesteld en boze klant ben maakt Vodafone blijkbaar helemaal niet uit. En ondertussen ben ik nog steeds zonder toestel! (iphone 6)

De oplossing

Als er verantwoordelijkheid wordt genomen door Vodafone voor mijn klacht en probleem. Als Vodafone contact met mij op neemt en excuses aanbiedt. Binnen enkele dagen de toestel bezorgt en mij een compensatie aanbiedt voor het ongemak, frustratie en slechte service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?