Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vodafone: Slechte service
Details
Klacht
Ivm een probleem met mijn verbinding heb ik een klacht ingediend. Dit zou max 10 werkdagen duren. Na 15 werkdagen zelf gebeld, bleek dat ze vergeten waren e.e.a. in werking te zetten. Dit zou alsnog met spoed gebeuren en ik zou op de hoogte gehouden worden. Inmiddels weer 15 werkdagen verder en nog geen oplossing. Tot 4x toe telefonisch contact gehad, en afgesproken dat ik teruggebeld zou worden. Ook dit is tot 4x toe niet gebeurd. Klachten die ingediend zijn via website of sms worden ook niet in behandeling genomen.Gewenste oplossing
Kosteloze opzegging van het abbonnementBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.