Klacht Vodafone: Slechte service

Klachtnummer
# 80063
Gebruiker
Ronwub
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ivm een probleem met mijn verbinding heb ik een klacht ingediend. Dit zou max 10 werkdagen duren. Na 15 werkdagen zelf gebeld, bleek dat ze vergeten waren e.e.a. in werking te zetten. Dit zou alsnog met spoed gebeuren en ik zou op de hoogte gehouden worden. Inmiddels weer 15 werkdagen verder en nog geen oplossing. Tot 4x toe telefonisch contact gehad, en afgesproken dat ik teruggebeld zou worden. Ook dit is tot 4x toe niet gebeurd. Klachten die ingediend zijn via website of sms worden ook niet in behandeling genomen.

Gewenste oplossing

Kosteloze opzegging van het abbonnement

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen