Klacht Vodafone: Sms dienst afmelden

Klachtnummer
# 131843
Gebruiker
Marco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze dochter heeft zich per ongeluk aangemeld voor een sms dienst (4329 Mobimaniacsmsgc) en meteen de zelfde dag afgemeld per sms. Afmelden lukt niet, de volgende dag werd er nog steeds geld afgeschreven. Daarna nogmaals afgemeld per sms en Vodafone klantenservice gebeld. Vodafone heeft sms geblokkeerd en aangegeven dat wij weer zonder problemen prepaid tegoed konden storten. Dit gesprek hebben wij per mail bevestigd aan Vodafone. Daarna prepaid tegoed verhoogd. Zelfde dag is het geld weer door sms dienst afgeboekt. Hoe komen wij van deze sms dienst af, en hoe krijgen wij ons geld terug?

De oplossing

Wij willen van deze sms dienst af.
Wij willen dat deze sms dienst geen geld meer van ons tegoed kan afboeken.
Wij willen dat wij ons geld terug krijgen vanaf het moment dat wij ons voor het eerst afgemeld hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen