Klacht Vodafone: Sony Xperia Z2 condens achter glas camera

umut325

Ben gisteren naar de Vodafone winkel in Deventer geweest en heb mijn abonnement
Verlengd en een Sony Xperia Z2 uitgezocht. Nou word gesuggereerd dat dit toestel
30 minuten onder water kan tot 1,5 meter in zoet water.
Thuisgekomen een teiltje met water gevuld met 20-30 cm water de telefoon nagekeken nogmaals dat de klepjes goed waren afgesloten en in het teiltje met water gelegd voor 2-3 minuten. De reden was meer om er zeker van te zijn dat het toestel waterdicht is
Heb het toestel uit het water gehaald en afgedroogd alles werkte nog goed niks aan de hand. Volgende morgen wilde ik een foto maken maar de foto's waren en bleven wazig,
Toen bleek dat er condens achter het glas zit,ben er meteen mee naar de Vodafone shop in Deventer gereden en wat ze daar tegen mij zeiden verbaasde mij wat blijkt nou
Sony zegt dat het toestel waterdicht is niet wij enige wat wel kunnen doen is opsturen ter reparatie. Hoe kan dit hij is 24 uur oud???????

Ben eigenlijk het vertrouwen in het product kwijt,hij maakt het niet waar dat hij waterdicht is dus wilde het toestel omruilen voor een andere merk.
Wat mij wel verrastte is dat ze in de winkel zeggen dat het in kleine lettertjes
Staat en toestellen met waterschade niet worden geruild, hoe dan ik koop een toestel
Wat claimt waterdicht te zijn??? En wil hier nadere uitleg over want ik snap dit niet

Ook een klacht indienen over Vodafone?