Klacht Vodafone: Spam van vodafone via sms.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 133319
Gebruiker
natuwes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wanneer ik in het buitenland gebruik maak van een prepaid simkaart van vodafone ontvang ik iedere keer wanneer ik mijn toestel inschakel hetzelfde sms-bericht dat ik ook ontvangen heb toen ik de eerste keer in dezelfde periode mijn toestel heb ingeschakeld. Dit probleem is al ruim een jaar aanwezig. In bepaalde gevallen ontvang ik het betreffende bericht zelfs meerdere keren per dag.

De oplossing

Eenmaal per bezoek aan het buitenland een sms met kostenoverzicht versturen is genoeg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
natuwes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen