Klacht Vodafone: Spijt van mijn VODAFONE ervaring

R.F.C. de Jong

Via Ziggo heb ik op 25-9-2019 een L2 abonnement aangeboden gekregen, nadat bij Ziggo is geverifieerd dat ik klant was, zowel bij Vodafone alsook bij Ziggo, mijn abonnement loopt af op 14-5-2020, maar dat was geen probleem, het kon omgezet worden in een nieuw twee jarig abonnement, z.g. L2, daarvan heb ik op 25-9-2019 ook daadwerkelijk een bevestiging gekregen, waarin vermeld dat dit abonnement af zou lopen op 25-9-2021 en dat ik verder informatie betreffende betalingen zou ontvangen. Dit abonnement was van € 21,00 nu voor € 12,50
Daar ik verder niets hoorde of op mail ontving belde ik op 3-12019 naar Vodafone, om te horen wat er aan de hand is.

Na ruim 3,5 uur en steeds verbroken te worden, zelfs na 47 minuten en 20 seconden, nadat ik doorverbonden werd, door een helpdeskmedewerker die zoals gewoonlijk niets weet. Ik kreeg uiteindelijk een vrouw aan de telefoon die vertelde dat ik niet tot 25-9-2012 dit abonnement had maar tot 14-5-2020, daar kon ik het verder mee doen, ook Ziggo wet nu van niets en de mail welke ik van Vodafone vandaag kreeg verteld dat ik alleen een bestel wagentje heb gevuld.
Conclusie is voor mij dat VODAFONE de boel weer eens belazerd, zoals normaal schijnt te zijn bij deze belboeren.

Rob

Gewoon het contract leveren zoals in mij 1e mail is voorgesteld en bevestigd

Ook een klacht indienen over Vodafone?