Klacht Vodafone: spookaanmaning een jaar na einde abonnement met automatische incasso

Klachtnummer
# 181345
Gebruiker
LK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Exact hetzelfde als # 128119, alleen met een jaar tussen beëindiging abonnement en bericht betalingsachterstand. Door onze vakantie zelf dreigen met deurwaarder een paar weken later.

De oplossing

Duidelijke factuur en reden dat bedrag destijds niet is geïncasseerd. Omdat een jaar na dato tijdens een vakantieperiode ook nog eens met deurwaarder wordt gedreigd zouden excuses hierbij op zijn plaats zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen