Klacht Vodafone: stom bedrijf blokkeert verkeerde simkaart

mehmett

zeer slechte service worden veel fouten gemaakt, niet aanrader voor zakelijk gebruik.

Ik heb 2 nummer bij Vodafone lopen, en een multi sim, (die ik altijd gratis heb gebruikt)

Sinds 1 week heb ik mijn contract verlegd zo spijt van, telefonische werkt er 20gb verteld, maar kreeg daad werkelijk 15 gb,

sinds 2 dagen heb ik mijn multi kwijt geraakt, us vroeg een nieuwe sim, medewerker pima komt in orde, vervolgens krijg een een mail met 5 euro per maand kosten etc, eat ik belachelijk vind, gaat van mn eigen bundel af,

vervolgens direct gebeld om stop te zetten nogmaals een agent met geen verstand die mijn tweede nummer van een collega heeft geblokkeerd kon niet bellen inktrenetten niks, hele dag omzet is door dit kut rot bedrijf weg.

PAS om met deze pannenkoeken er worden zoveel dingen verkeerd gedaan,

ik wil gratis mijn multi sim weer terug en compositie voor mijn zakelijke schade die door jullie fout mijn werk niet kon uitvoeren

Ook een klacht indienen over Vodafone?