Klacht Vodafone: Tarieven buitenland goedkoper dan Alles in 1 op reis... Informatie niet klantgericht

Klachtnummer
# 63638
Gebruiker
Janneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een raadselachtige sms van Vodafone dat er nieuwe tarieven gelden voor bellen vanuit het buitenland, maar dat die voor mij pas gelden als ik buiten mijn reisbundel bel - wil ik de tarieven vergelijken om te snappen wat deze sms betekent. Ik ga er dan nog van uit dat Vodafone haar klanten niet duurder laat bellen/ sms'en/internetten, terwijl ze goedkoper af zouden zijn zonder reisbundel. Het vergelijken van de tarieven blijkt zeer complex, ze zijn op de website zeer moeilijk te vinden. Per toeval vind ik ze en later blijkt het weer onmogelijk ze terug te vinden. Ik vind de informatieverstrekking daarom slecht. Als ik dan lees dat ik met de reisbundel inderdaad duurder uit ben per 1 juli ben ik teleurgesteld in Vodafone. Het bedrijf maakt misbruik van het feit dat mensen vaak bij de status quo blijven en vertrouwen op de klantgerichtheid van hun telecomproviders. Helaas lijkt Vodafone niet te vertrouwen, tenzij de prijzen van de bundel per 1 juli ook worden verlaagd?

De oplossing

De reisbundel kan voor klanten niet duurder blijven dan de nieuwe buitenland tarieven per 1 juli.
Informatieverstrekking moet beter - specifiek: tarieven makkelijk vindbaar en vergelijkbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen