Klacht Vodafone: Te hoge eindafrekening Vodafone abonnement

Klachtnummer
# 34293
Gebruiker
Coniam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn Vodafone contract loopt van 03-08-2012 t/m 02-08-2013.
Contractduur 12 maanden.
Ik heb van Vodafone een schriftelijke bevestiging gekregen dat mijn contract op 03 aug. 2013 eindigt.
Op de eindafrekening moet ik echter tot 05 aug. 2013 betalen.
Ik heb de klantenservice hierop gewezen en een nieuwe eindafrekening tot 03 aug. 2013 gevraagd, maar de klantenservice wil de eindafrekening niet wijzigen.
Het te hoge eindbedrag is inmiddels van mijn bankrekening geschreven.

De oplossing

Ik eis een nieuwe eindafrekening met als einddatum 03 aug. 2013

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen