Klacht Vodafone: Te hoge rekening

Klachtnummer
# 342239
Gebruiker
Sint
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had als slecht bereik en mijn mb was snel op, zou ik wat extra's krijgen. Ze zouden dit zelf weer stop zetten nu blijkt dat het n i et gebeurt moet ik €48,00 euro betalen terwijl dat ik mijn mobiel heb afbetaald. Ga verhuizen als ik hier niets van terug krijg stop ik met Ziggo en vodafoon, vind dit niet kunnen. Hoor het graag van U.

De oplossing

Geld terug krijgen wat ik nu extra moet betalen .....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen