Opgelost door Vodafone: Te hoge rekening van internet van 556 euro

Deze maand kreeg ik een rekening van 556 euro voor internet gebruik,
19 december had ik mijn abonement gewijzigd van 140 minuten beltegoed naar onbeperkt bellen, na 10 minuten kon ik gebruik maken van onbeperkt bellen, na 10 minuten kijk ik op mijn abonement waar ik 3Gb had, en stond direct 87 euro boven mijn limiet, weer 10 minuten later stond het op nul euro en ik dacht het was een storing van vodafone.
Weer 10 minuten later keek ik weer en was de rekening 121 euro.
De dag erna belde ik naar vodafone klantenservice en er werd gezegt dat mijn internet uit was en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken, omdat Vodafone het internet uitschakeld als dit boven de 100 euro komt, 22 december werd mijn internet afgesloten, omdat ik boven de 100 euro kwam, nu echter op 31 december is de rekening 556 euro!!!
Men zei dat ik teveel heb verbruikt, namelijk 9000 Mb in 10 dagen!!! maar ik maak gebruik van wifi bij mij thuis via UPC, dus niet via Vodafone!! En het bedrag bleef maar omhoog gaan.

Ik heb al bijna 4 jaar vodafone en nooit problemen gehad, nu echter sinds mijn abonements wijziging alleen maar problemen. Ik had al eerder in september , oktober en november problemen dat de rekening te hoog was.
Ik verwacht een corectie van Vodafone omdat dit niet juist is

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Ik verwacht een corectie van Vodafone omdat dit niet juist is