Klacht Vodafone: Te veel betaald voor prepaid van Vodafone

Klachtnummer
# 689404
Gebruiker
Michiel Chili
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds eind juli 2023 heb ik gedurende een maand een prepaid van Vodafone gebruikt. Na het bijstorten van tegoeden ging mijn saldo telkens naar nul terwijl ik het saldo niet volledig had verbruikt. Ik heb gedurende een maand 4 weekbundels van 7 euro aangezet en voor 1,94 euro gebeld, in totaal 29,94 euro.
Doordat mijn saldo telkens naar nul ging heb ik uiteindelijk 70 euro moeten storten.
In contacten met Vodafone wordt aangegeven dat prepaid geen bedrag kan retourneren. Ze bieden gratis bundels aan die voor mij niet toepasbaar zijn aangezien ik momenteel in het buitenland verblijf.
Graag zie ik het te veel betaalde bedrag op mijn rekening gestort.

Gewenste oplossing

Fatsoenlijk mij klacht afhandelen en te veel betaalde bedrag terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen