Klacht Vodafone: Te veel internetkosten berekend

Klachtnummer
# 55495
Gebruiker
Dania
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT Ik heb nu al een aantal keer te maken gehad met te hoge internetkosten. Terwijl ik als ik thuis kom mijn wifi aan zet en m'n mobiele dat uitzet. Ik kan nooit over mijn bundel gekomen zijn hierdoor. Daarnaast is ook afgesproken bij het aangaan van dit contract dat ik op tijd een sms krijg als mijn internetbundel bijna op is. Ik heb dit sms alleen in het begin gehad de laatste vier maanden niet. Daarnaast is er ook vaak sprake van storing op my Vodafone waardoor niet te raadplegen is hoeveel data ik nog over heb. Al met al een slechte service. In de afgelopen maanden is er sprake geweest van onterechte berekening van extra kosten. Dit kan niet kloppen ik ben het hier niet mee eens.

De oplossing

Met terugwerkende kracht kosten voor internet buiten de bundel vergoed krijgen. Dit geld voor de maanden waarbij ik niet van te voren een sms gehad heb. Daarnaast gebruik ik wifi ten onrecht wordt dit als mobiele data gerekend. Oplossing: vergoeding van de kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen