Klacht Vodafone: Tekortschietende service Broerstraat Nijmegen

# 198839
Mw.

Mijn klacht betreft de service in de winkel in de Broerstraat te Nijmegen. Vanmiddag stonden er vijf medewerkers in de winkel. Bij mijn binnenkomst waren vier hiervan drie klanten aan het helpen. De vijfde stond een tijd voor zich uit te turen (ik stond in zijn blikveld op hulp te wachten) en ging toen bij een andere medewerker staan. Op mijn vraag wanneer iemand mij kon helpen kwam het antwoord dat iedereen bezet was. Niemand die even vroeg waarvoor ik kwam terwijl mijn vraag kort was. Overigens nam de niks doende medewerker alsmede de tweede medewerker bij eenzelfde klant ook niet de moeite mij na binnenkomst of enige wachttijd te vragen waarvoor ik kwam. Er werden enkel eens wat blikken op mij geworpen. En kort gesnerpt dat men bezig was en niet wist wanneer iemand van hen tijd had. Ik vind dit geen wijze om klanten te bedienen. En zag ook niet dat de twee medewerkers die extra op een klant stonden de andere medewerker van aanvullende informatie voorzagen.

Weet ik niet. Misschien helpt een ander selectiebeleid voor winkelpersoneel of extra training voor deze afdeling. Cursus klantvriendelijkheid/-gerichtheid.

Ook een klacht indienen over Vodafone?