Klacht Vodafone: Telefoon en abonnement zijn geannulleerd, staat niet goed in het systeem. Kan niet bellen

Klachtnummer
# 318743
Gebruiker
Gebruiker1529908490
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al jarenlang klant, 31 mei 2018 heb ik vodafone Red abonnement geannuleerd - en het toestel geretourneerd - meerdere malen contact gehad (meer dan 20 x) bewijs van retourzending overlegd en tot op heden staat het niet goed in het systeem - is mn telefoon geblokkeerd wegens wanbetaling en staat nog steeds een iphoneX op mijn naam. Ik begin een sterk vermoeden te krijgen dat er intern wordt gefraudeerd.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen