Klacht Vodafone: telefoonbedrijf wat niet terugbelt om technisch probleemop te lossen

Klachtnummer
# 179622
Gebruiker
Vodaloos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na succesvolle en zeer vriendelijke installatie van vodafone thuis in mn nieuwe appartement, bleek na 3 dagen, zaterdag, het volume van de tv niet harder dan standaard te kunnen. Maandag gebeld, met een medewerker van codafone telefonisch geprobeerd kstje te resetten, tv resetten, modum en kabels van poorten te verwisselen ed. Waarna ik helemaal geen tv en vaste telefoon meer had. Daarover zou ik maandag teruggebeld worden door een monteur. Geen telefoontje gehad. Dinsdag gebeld, harde reset met paperclip geprobeerd, weer modum en kabels doorlopen, ik zou door monteur gebeld worden, kom in de wacht en terug bij af, al onze medewerkers zijn in gesprek....opnieuw collega aan de lijn, alles doorgenomen. Aardig voorstel, mevrouw u staat al zo lang met ons in contact, we bellen u binnen een kwartier terug met een oplossing. Niet gebeld. Woensdag, ik bel vodafone, alles wordt opnieuw doorgelezen, met Guidion doorverbonden want het wachten duurt vodafone t lang, kastje muur verhaal, letterli

De oplossing

Morgen een monteur van Guidion betaalt door Vodafone die ook mijn 2e tv aanlegt zonder kosten zodat ik hetzelfde probleem daar niet heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen