Klacht Vodafone: telefoonbedrijf wat niet terugbelt om technisch probleemop te lossen

Vodaloos

Na succesvolle en zeer vriendelijke installatie van vodafone thuis in mn nieuwe appartement, bleek na 3 dagen, zaterdag, het volume van de tv niet harder dan standaard te kunnen. Maandag gebeld, met een medewerker van codafone telefonisch geprobeerd kstje te resetten, tv resetten, modum en kabels van poorten te verwisselen ed. Waarna ik helemaal geen tv en vaste telefoon meer had. Daarover zou ik maandag teruggebeld worden door een monteur. Geen telefoontje gehad. Dinsdag gebeld, harde reset met paperclip geprobeerd, weer modum en kabels doorlopen, ik zou door monteur gebeld worden, kom in de wacht en terug bij af, al onze medewerkers zijn in gesprek....opnieuw collega aan de lijn, alles doorgenomen. Aardig voorstel, mevrouw u staat al zo lang met ons in contact, we bellen u binnen een kwartier terug met een oplossing. Niet gebeld. Woensdag, ik bel vodafone, alles wordt opnieuw doorgelezen, met Guidion doorverbonden want het wachten duurt vodafone t lang, kastje muur verhaal, letterli

Morgen een monteur van Guidion betaalt door Vodafone die ook mijn 2e tv aanlegt zonder kosten zodat ik hetzelfde probleem daar niet heb.

Ook een klacht indienen over Vodafone?