Klacht Vodafone: Telefoonnummer al 2 maanden niet te gebruiken

Klachtnummer
# 120435
Gebruiker
Jeffrey
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vriendin haar nummer is nu al 2 maanden, na een onterechte portering, niet te gebruiken. Nummer was aan ben gegeven terwijl daar geen abonnement was( wel bij Vodafone voor 2 jaar) en vervolgens is het al twee maanden buiten gebruik. Vele mensen van de klanten service gesproken, van elk kastje naar elke muur gestuurd en nog steeds geen oplossing. Tijdelijke vergoeding: u hoeft niet te betalen. Logisch lijkt mij, kan het product ook niet gebruiken. Na veel contact uiteindelijk een prepaid kaartje met 5 euro beltegoed gehad ( wat natuurlijk niks is) Echter tot op heden nog steeds geen oplossing voor her probleem

De oplossing

Het nummer wat ze al jaren heeft moet weer terug en werkend worden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen