Klacht Vodafone: Telefoonnummer zo maar weg

Klachtnummer
# 11147
Gebruiker
P. Bolt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van Vodafone had ik een prepaid nummer. Ik ben 86 en gebruikte dit nummer alleen in noodgevallen als ik buiten de deur ben. Omdat het moest waardeerde ik elk jaar netjes mijn beltegoed op, hoewel er altijd nog genoeg tegoed op stond. Nu plotseling is mijn nummer afgesloten, zonder enige vorm van communicatie. Na informatie deelde men, van Vodafone, mij mede dat ik het beltegoed niet op tijd opgewaardeerd was. Mail correspondentie, waarin ik, via een printscreen van mijn beltegoed overschrijving, kon ik aantonen dat het beltegoed, op tijd, was opgewaardeerd. Dit mocht niet baten. Men had, tot twee keer toe, de printscreen niet ontvangen, zo was het antwoord. In mijn ogen was hier sprake van onwil. Het nummer was al weg en men was niet bereid om tot een oplossing te komen. Ik vraag mij af of Vodafone alle ouderen met een prepaid toestel in de kou zet. Wij, ouderen, bellen kennelijk niet genoeg en zijn geen doelgroep.

De oplossing

Herstel van het huidige nummer, dan wel een nieuw nummer met mijn aanwezige beltegoed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen