Klacht Vodafone: Telefoonrekening

Selma

Ik ben zo klaar met Vodafone!!!! Mijn mb's vliegen als de gek, terwijl ik weinig op de app zit. Mijn rekeningen stijgen zonder enig aanleiding. Ik wordt er zo kwaad van! Ik krijg mensen aan de lijn die geen begrip hebben over de situatie. Ik probeer beleefd te blijven maar dat schiet gewoon niet op. Ik heb via de Vodafone app mijn MB's binnengekregen maar in werkelijkheid was dit niet zo. Ik ben hierdoor buiten mijn bundel gegaan waardoor mijn rekening is gestegen. Niemand kon mij helpen van Vodafone, er werd mij verteld dat er geen rechten worden ontleend aan de Vodafone App. Hoe kan dit? Zo misleidend en zo onterecht. Ik ben machteloos.

Tegemoedkoming in het bedrag wat ik aan vodafone heb betaald. Ook blokkeringskosten omdat ik destijds de rekening niet kon betalen. Ik ben een student en ik kan niet zoveel kwijt.

Ook een klacht indienen over Vodafone?