Klacht Vodafone: Telefoonrekening

Klachtnummer
# 64948
Gebruiker
Selma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben zo klaar met Vodafone!!!! Mijn mb's vliegen als de gek, terwijl ik weinig op de app zit. Mijn rekeningen stijgen zonder enig aanleiding. Ik wordt er zo kwaad van! Ik krijg mensen aan de lijn die geen begrip hebben over de situatie. Ik probeer beleefd te blijven maar dat schiet gewoon niet op. Ik heb via de Vodafone app mijn MB's binnengekregen maar in werkelijkheid was dit niet zo. Ik ben hierdoor buiten mijn bundel gegaan waardoor mijn rekening is gestegen. Niemand kon mij helpen van Vodafone, er werd mij verteld dat er geen rechten worden ontleend aan de Vodafone App. Hoe kan dit? Zo misleidend en zo onterecht. Ik ben machteloos.

De oplossing

Tegemoedkoming in het bedrag wat ik aan vodafone heb betaald. Ook blokkeringskosten omdat ik destijds de rekening niet kon betalen. Ik ben een student en ik kan niet zoveel kwijt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen