Klacht Vodafone: Ten onrechte hoge rekeningen bij Vodafone!

Funda

In mei 2018 heb ik een twee jarige contract bij vodafone genomen, namelijk Red abonnement met onbeperkt bellen&smssen, 100 min naar EU en 10 GB internet.

Al twee maanden worden zeer hoge kosten in rekening gebracht met de mededeling dat ik sms berichten heb verzonden naar een buitenlandse nummer. Dit is echter onterecht en de manier hoe met deze klacht wordt omgegaan maakt mij kotsmisselijk!! Elke keer wordt ik uit de chat gegooid zonder advies te geven hoe ik hiermee verder moet.

Hoe kunnen er kosten in rekening wordt gebracht als
a- de imessage staat aan bij mij en bij de persoon naar wie ik heb sms berichten heb verzonden.
b- de persoon naar wie ik sms berichten heb verzonden heeft ook een Vodafone abonnement.

Wanneer ik via de Vodafone app/chat service mijn klacht bij ze neerleg wordt de verbinding verbroken en kom ik niet meer verder met mijn klacht. Ze blijven maar dezelfde herhalen en er wordt niets gedaan met mijn klacht.

ik heb voor de maand september een rekening van 176.74 euro en voor oktober 129.06 euro gekregen.

Het is belachelijk hoe zo'n grote firma hiermee omgaat! Kan iemand mij adviseren wat ik in dit geval verder kan doen aub?

Ik heb al een hoge abonnementskosten van boven de 60.00 euro. Kosten in rekening brengen bij klanten welke onterecht zijn is makkelijk geld verdienen.

Ik wil graag hulp voor dat zij deze rekening gaan nakijken en de rekeningen gaan aanpassen naar wat het had moeten zijn.

Ook een klacht indienen over Vodafone?