Klacht Vodafone: Terug in de tijd ipv vooruit! Niet waar maken wat is beloofd!

# 32015
Ikkie

Wij zijn via colportage overgegaan naar Vodafonethuis, dat hadden we nooit
moeten doen. Ons is beloofd: sneller internet door de glasvezel, hd en digitaal kijken op alle 4 de tv's in ons huis via coaxkabel en in het standaardpakket 101 tv (geen extra kosten). Huidig telefoonnummer zou worden meegenomen.
Wat blijkt: internet is absoluut niet sneller, met meerdere personen gewoon sloom.
Tv's moeten voorzien van apart kastje met internetkabel om hd en digitale tv te ontvangen. Dus ipv 1 kastje kregen we 3 kastjes (niet omgevraagd!). Maar dus geen tv zoals beloofd! Bleken ook een nieuw telefoonnummer te hebben, heeft week geduurd om te herstellen. En 101 Tv zit niet in standaardpakket moet apart pakket voor aangeschaft. Conclusie we gaan er alleen maar op achteruit met wat we hadden bij Ziggo. Maar Vodafone meld alleen op onze klacht dat we een jaar vastzitten aan ons contract. Geven geen enkele reactie verder op bovenstaande. Schandalig gewoon!
Maar we laten het er niet bij zitten!!

Die is ontbinding van het contract omdat er niet nagekomen is wat er beloofd is aan de deur en in de kamer. De persoon van Vodafone heeft duidelijk gezegd dat als hij stond te liegen dat hij dan zijn baan kwijt zou zijn. We weten wie hij is en hebben dat ook in onze klacht gemeld. Maar we willen alsnog zo snel mogelijk van Vodafonethuis af omdat ze absoluut niet waarmaken wat ze zeggen. Maar er is geen mogelijkheid om contact te hebben dan alleen per e-mail en dan krijg je de standaardantwoorden. Ik zou graag telefonisch contact willen om hier eens over te praten. Want het is wel heel triest dat je op deze manier als klant behandeld wordt. Volgens mij is dat niet de bedoeling en wil je een tevreden klant! Ik hoop dat we tot een gesprek kunnen komen.

Ook een klacht indienen over Vodafone?