Klacht Vodafone: Terugdraaien nieuw aangevraagd abonnement binnen wettelijke termijn

# 119038
Kraaijenbrink

Schijnt erg moeilijk te zijn.
Op 22 juni abonnement Scherp XL geannuleerd (ingangsdatum 11-6) dit omdat de 3G dekking in mijn woonplaats onvoldoende is.
Ze zouden dit vervolgens terugdraaien naar mijn oude abonnement. Scherp-225. Om vervolgens vanuit daar over te stappen naar andere provider met betere dekking mét nummerbehoud. Dit zou de volgorde moeten zijn, volgens medewerker 1.

Bijna 4 weken verder en 5 keer contact gezocht.
Worden echt van het kastje naar de muur gestuurd en steeds afgewimpeld met de tekst 'U moet echt geduld hebben en afwachten. Ik kan dit niet voor u bespoedigen'. Die afdeling die dit moet regelen is niet bereikbaar, zélfs niet voor collega's..apart. Het blijven toch mensen die dit moeten bewerkstelligen? Dan kan er toch aan gevraagd worden hoe het ergens mee staat of om ergens een prioriteit (na 4 weken!!) van te maken?? Ongelooflijk

Inmiddels ander abonnement bij andere provider aangevraagd. Nummerbehoud wordt aangevraagd.

Terugdraaien van het abonnement van Scherp XL naar mijn vorige abonnement.
OM VERVOLGENS VLEKKELOOS NUMMERBEHOUD BIJ NIEUWE PROVIDER GEREGELD TE KRIJGEN!

Ook een klacht indienen over Vodafone?